Коли я почула термін "перевернутий клас",
"перевернуте навчання" на курсах підвищення кваліфікації, то першою
думкою було, що це неможливо, до цього ще далеко. Як це: учні навчаються вдома
самі, без нас? Ними ж потрібно керувати, пояснювати їм незрозуміле!
Та чим більше знаходжу інформації в
Інтернеті, знайомлюся з досвідом колег, тим більше стає зрозуміло, що це
можливо та потрібно.
А яке це "перевернуте навчання"?
«Перевернуте
навчання» (flipped learning)– це форма активного навчання, яка дозволяє
«перевернути» звичний процес навчання таким чином: домашнім завданням для учнів
є перегляд відповідних відеофрагментів із навчальним матеріалом наступного(!)
уроку, учні самостійно проходять теоретичний матеріал, а в класі час
використовується на виконання практичних завдань.
Авторами технології «Перевернуте навчання»
вважаються вчителі хімії Аарон Самс і Джонатан Бергманн (США). У 2008 році вони
стали записувати відеоролики зі своїми лекціями та пропонувати їх на домашнє
опрацювання своїм учням. У власних книгах «Перевернуте навчання або як
достукатися до кожного учня на уроці», вони розповідають про особливості цієї
технології та її можливості.
Однак вони визначають очевидні недоліки цієї
технології
- великий об’єм технічної підготовчої роботи;
- залежність від технічного оснащення школи
та учнів.
Але недоліки є у кожній технології та моделі
навчання. Які все ж такі позитивні сторони «перевернутого» класу?
Пропоную переглянути відео. Хоч воно і
англійською, але тут навіть без слів усе зрозуміло!
Інфографіка, яка порівнює традиційне і «перевернуте
навчання».
Цікаві матеріали про "перевернуте навчання" на блозі Слуцької Ірини Анатоліївни "У вирії інформаційних технологій".
Висновок: «перевернуте навчання» - це
альтернатива традиційному, і його варто хоча б спробувати. Особисто я – спробую!
Спочатку хоча б елементи.
Немає коментарів:
Дописати коментар