вівторок, 14 квітня 2015 р.

Перевернуте навчання: майбутнє вже сьогодні

Коли я почула термін "перевернутий клас", "перевернуте навчання" на курсах підвищення кваліфікації, то першою думкою було, що це неможливо, до цього ще далеко. Як це: учні навчаються вдома самі, без нас? Ними ж потрібно керувати, пояснювати їм незрозуміле!
Та чим більше знаходжу інформації в Інтернеті, знайомлюся з досвідом колег, тим більше стає зрозуміло, що це можливо та потрібно.
А яке це "перевернуте навчання"?


 «Перевернуте навчання» (flipped learning)– це форма активного навчання, яка дозволяє «перевернути» звичний процес навчання таким чином: домашнім завданням для учнів є перегляд відповідних відеофрагментів із навчальним матеріалом наступного(!) уроку, учні самостійно проходять теоретичний матеріал, а в класі час використовується на виконання практичних завдань.
Авторами технології «Перевернуте навчання» вважаються вчителі хімії Аарон Самс і Джонатан Бергманн (США). У 2008 році вони стали записувати відеоролики зі своїми лекціями та пропонувати їх на домашнє опрацювання своїм учням. У власних книгах «Перевернуте навчання або як достукатися до кожного учня на уроці», вони розповідають про особливості цієї технології та її можливості.
Однак вони визначають очевидні недоліки цієї технології
- великий об’єм технічної підготовчої роботи;
- залежність від технічного оснащення школи та учнів.
Але недоліки є у кожній технології та моделі навчання. Які  все ж такі позитивні сторони «перевернутого» класу?
Пропоную переглянути відео. Хоч воно і англійською, але тут навіть без слів усе зрозуміло!

Інфографіка, яка порівнює традиційне і «перевернуте навчання».


Цікаві матеріали про "перевернуте навчання" на блозі Слуцької Ірини Анатоліївни "У вирії інформаційних технологій".

Висновок: «перевернуте навчання» - це альтернатива традиційному, і його варто хоча б спробувати. Особисто я – спробую! Спочатку хоча б елементи.

Немає коментарів:

Дописати коментар